改:直接入金して欲しい場合(入金後にオプション追加や発送方法変更など)

直接入金は基本、

追加オプション (Dダンボ/Tダンボ/$4対策の追加送料)のみに対応する

タスク :Mにバイヤーの希望をタスクする (例)Dダンボ希望 
要対応処理 :Money Requestが必要な場合はあゆみさんへタスク依頼する
管理表転記事項 : 追加オプション内容を記載する (例)Tダンボ希望

Hello,
Thank you for shopping at our store, vinyl.garage.japon.
We would be very happy if you could directly send the additional payment to us or ask us for Money request.

If there is anything that is not clear to you, please do not hesitate to contact us before putting your feedback.
We are happy to help and take responsibility for our customers that are not happy with us.
If there should be anything, please do feel free to contact us anytime.

We look forward to deal with you again in the future.
Sincerely yours,

vinyl.garage.japon

ツールボックス

下から選んでください:

新しいページを作成する
ヘルプ / FAQ もご覧ください。